Kawasaki Test Ride

Kawasaki en Circuitschool.nl bieden de mogelijkheid om proef te rijden op het circuit van Assen met de nieuwste motoren van Kawasaki. De nieuwste baby Ninja is de ZX-4RR, deze 4 cilinder kleine Ninja maakt je gek met z'n hoge toerental. Laat hem maar gillen op het circuit.

De ZX-6R is terug van weggeweest, een heerlijke allround racer waar iedere rijder/coureur zich op thuis voelt en dan uiteraard de veelvoudig SBK kampioen de ZX-10R. Een echte heerser op het circuit, er is geen betere Superbike motorfiets. Als laatste is er nog de Kawasaki ZH-2 een naked met een supercharged motorblok met veel... Heel veel PK's

Dus... Wil jij een nieuwe Kawasaki aanschaffen voor de openbare weg of voor op het circuit! Dan kan je deze eerst goed uitproberen! Dit doen we uiteraard op het TT-circuit van Assen, dit is het motorsport circuit waar jij echt de beleving kan krijgen van deze kawasaki supersport motoren. De Prijs voor 1 sessie van 20 minuten = €45.- Dit is incl. benzine en bandenslijtage. Er is wel een eigen risico aan verbonden als je de motor zou laten vallen, deze financiele risico bedraagt €1500.- ex BTW. (sessies zijn onder begeleiding van onze TOP instructeurs)

Maak een keuze: